צפו: מרדף משטרתי אחרי אופנוען נמלט

בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: מרדף משטרתי אחרי אופנוען נמלט

בכניסה לעיר אשדוד, זיהה שוטר סיור אופנוע הנע ללא לוחית זיהוי. השוטר הורה לרוכב לעצור בצד, בתשובה פתח הרוכב בהמלטות תוך סיכון חיי אדם, השוטר שגם הוא רוכב אופנוע פתח במרדף מיידי אחר האופנוען הנמלט

אילוסטרציה צילום: משטרת ישראל
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכניסה לעיר אשדוד היום (שני) זיהה שוטר סיור,  אופנוע הנע על הכביש ללא לוחית רישוי. השוטר שהוצב במקום ביקש מהרוכב התבקש לעצור לצורך בדיקה, רוכב האופנוע התעלם מהקריאה והחל להימלט ברחובות העיר אשדוד תוך כשהוא מבצע עבירות חמורות תוך סיכון חיי אדם.

השוטר שגם הוא רוכב על אופנוע פתח במרדף, אחרי הרוכב הנמלט כשהוא מסמן לו לעצור אך הרוכב לא שעה לאזהרות והמשיך בנסיעה פרועה תוך סיכון חיי אדם כשהוא חוצה צומת באור אדום, עולה על אי תנועה ונוסע על מעבר החצייה להולכי רגל.

כפי הניתן לראות בסרטון השוטר המשיך אחריו עד אשר הרוכב איבד שליטה על האופנוע ונפל (לא נזקק לטיפול רפואי), מיד השוטר זינק לעברו ומנע ממנו את המשך ההימלטות והסיכון חיי אדם שהיו על המדרכה.

מהמשטרה נמסר: לאחר המעצר הוברר כי הרוכב בן 20 תושב האזור, רוכב על האופנוע עם רישיון שאינו תואם את סוג הרכב זאת בנוסף לכך שאין לוחית רישוי והאופנוע ככל הנראה אינו מופיע במאגר כלי הרכב של משרד הרישוי. הנ"ל נעצר והועבר לחקירה בגין אי ציות להוראות שוטר, נהיגה בקלות ראש, בלתי מורשה לסוג הרכב ואי מילוי תנאים לאופנוע מוטורי, בסיום החקירה שוחרר עם זימון לשיפוט מהיר בבימ"ש, רישיון הנהיגה נפסל למשך 60 ימים וכן האופנוע נתפס לחקירה במגרש משטרתי.

צפו: דוברות המשטרה.

צילום: משטרת ישראל

 



0 תגובות